Simona Halep și Caroline Wozniacki se vor întâlni în finala Australian Open, într-o partidă programată sâmbătă, de la ora 10:30. Jurnaliștii australieni au făcut o paralelă între cele două jucătoare și au sesizat la numărul 1 mondial lipsa sponsorului de pe rochie.
Halep s-a despărțit de Adidas și negociază la sânge cu Nike, informație anunțată în exclusivitate de ProSport. Astfel, perioada fără sponsor poate lua sfârșit după încheierea turneului de la Melbourne, dar până atunci diferențele dintre Wozniacki și Halep au fost sesizate: „Să vă uitați la rochia Simonei Halep când va juca finala Australian Open și veți observa ceva neobișnuit. Wozniacki va intra pe Rod Laver Arena îmbrăcată într-un echipament cu un logo al gigantului Adidas. Asta faci când o companie îți plătește o mulțime de bani pentru a-i promova brand-ul”.
„Dar, apoi, uitați-vă mai atent la Simona, când iese pe tunel. Dacă veți privi rochia roșie pe care a purtat-o pe durata întregului turneu, nu veți vedea nicio urmă de sponsor. Iată că se pare că să fii cea mai bună jucătoare din lume nu-ți garantează contracte grase de sponsorizare. În aceste condiții, la meciul cu Kerber, Halep a purtat o șapcă neagra cu un logo de la Australian Open. Aceeași șapcă ce poate fi cumpărată de la magazinul de suveniruri de la Australian Open”, a scris News.com.au.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER